1 Ocak 2008 Salı

Popüler Arkadaşlık ve Sevgili Siteleri

Siberalem Arkadaşlık Sitesi: 2000 yılında kuruldu ve 9 yıldan bu yana, Türkiye'nin en büyük, "işe yarayan" arkadaş arama sitesi. Siberalem'den hatun aramak için buraya  tıklamanız yeterli.
Etrafta bir sürü site var, ancak en geniş hatun portföyünü ben Siberalem'de gördüm. Her tipten hatunu bulmak mümkün. Etiler'den de hatun düşürebilirsiniz, Gaziosmanpaşa'dan da. Olay sizin yeteneğinize kalmış :)


İstanbul.net: Son zamanda kurulmuş sitelerden biri. Semte göre arama özelliği var diyorlar, ancak ben şimdiye kadar semtinden kimseyi bulamadım. Bir sürü kıza mesaj gönderseniz bile cevap almanız çok zordur. Zira kız nüfusunun en az olduğu sitelerin başında gelir.Siberalem'e 15 dakikada hatunu bulurken, istanbul.net'te düzgün hatun bulmak için en azından 1 hafta aramanız, beklemeniz gerekir.

Gayet.net: Bu siteye ilk üye olduğum zaman çok heyecanlanmıştım. Sürekli kızlar mesaj atıyordu. Sonradan baktım ki esasında sitede bu hatunlar yokmuş :) Bu sitede bir sürü test var. Ama sizin amacınız test çözmek mi, yoksa bir an önce olaya girmek mi??

1 yorum:

Güven sırdaş Kayseri dedi ki...

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078